تور سه و نیم روزه سرعین {بهار 1403} :

تور ۳.۵ روزه سرعین اردبیل حیران آستارا {بهار 1403} تور سرعین،تور اردبیل ، تور گردنه حیران ، تور بازار مرزی آستارا تور سرعین تور اردبیل

پرداخت شما (تومان) :
4,410,000 تومان
10 %
تخفیف
4,900,000 تومان 490,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    اردبیل

    شرایط استفاده

    جهت مشاهده تاریخها و رزرو تاریخ خود وارد قسمت مشاهده و خرید شوید.

    در صورت موجود نبودن تاریخها حتما قبل از رزرو جهت تاریخ و ظرفیت با آژانس تماس گرفته شود.

    شماره دفتر آژانس سفرهای دور و نزدیک 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    برنامه و خدمات  تور ۳.۵ روزه سرعین اردبیل حیران آستارا

    گشتها: ویلا دره ، جنگل فندوقلو، دریاچه شورابیل، آب درمانی سرعین، پل شیشه ای هیر (آپشنال با هزینه جدا) خرید سوغات عسل، گردنه حیران

    خدمات: ۳ وعده صبحانه، بیمه مسافرتی، لیدر مجرب

    ۲ شب اقامت در هتل * در اتاقهای 3 تا 6 تخته ( اتاق دو تخته و سینگل افزایش نرخ دارد )

    اتوبوس وی آی پی 32 نفره

    کلیه ورودیها و هزینه ترانسفر محلی (نیسان یا مینی بوس)برعهده مسافر می باشد

    بیمه حوادث گروهی مسافران  و همراهی لیدر مجرب و حرفه ای

    خرید و رزرو مسافر از سایت به منزله مطالعه شرایط و قبول آنها میباشد.

    حرکت هر هفته سه شنبه شب تا جمعه شب و ایام تعطیلات رسمی(تاریخها در قسمت خرید)

    توضیحات

    تورسرعین اردبیل آستارا با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    شهر سرعین در استان اردبیل و در جوار طبیعت زیبا و بکر دامنه‌های سبلان قرار گرفته است. آب و هوای مطبوع این شهر در بهار و تابستان ، بهترین شرایط را برای جذب مسافران ایجاد می‌کند. اطراف این شهر دیدنی مملو از جاذبه‌های بکر طبیعی و زیبایی‌های فراوانی است که اتراق در فضای باز را رویایی می‌کنند. با وجود اقلیم سردسیر این منطقه و سرمای زمستانی شدید در آن ، فصل‌های سرد سال نیز این شهر خالی از مسافر نیست و علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی ، برای استفاده از پیست اسکی آلوارس، در این شهر مهمان می‌شوند.

    سفر به استان اردبیل به عنوان یکی از تورهای معروف به تور داخلی به دو صورت برگزار می شود:

    تور هوایی سرعین


    که معروف است به تور سرعین با هواپیما. در این حالت، شما با هواپیماهایی سفر می کنی که بلیط چارتر یا سیستمی دارند. حرکت از همه فرودگاه هایی که به اردبیل پرواز دارند امکان پذیر است.

    شرکت های هواپیمایی مختلفی نیز به اردبیل حرکت دارند. برای مثال از مبدا تهران به اردبیل ایرلاین های آتا، آسمان و ماهان، برنامه پروازی هر روزه دارند.

    تور زمینی سرعین

    که معروف است به تور سرعین با اتوبوس. در این حالت با اتوبوس سرعین اردبیل vip برگزار می شود. اتوبوس ها نیز معمولا هر یک ساعت حرکت دارند.

    انتخاب هر کدام از دو راه بر اساس سلیقه و دلخواه شما می باشد که مطابق با خواسته و بودجه در نظر گرفته خودت اجرا می شود.

    سرعین کجاست؟

    شهر سرعین در استان اردبیل و در جوار طبیعت زیبا و بکر دامنه‌های سبلان قرار گرفته است. آب و هوای مطبوع این شهر در بهار و تابستان، بهترین شرایط را برای جذب مسافران ایجاد می‌کند. اطراف این شهر دیدنی مملو از جاذبه‌های بکر طبیعی و زیبایی‌های فراوانی است که اتراق در فضای باز را رویایی می‌کنند. با وجود اقلیم سردسیر این منطقه و سرمای زمستانی شدید در آن، فصل‌های سرد سال نیز این شهر خالی از مسافر نیست و علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی، برای استفاده از پیست اسکی آلوارس، در این شهر مهمان می‌شوند.

    موقعیت جغرافیایی

    سرعین شهری کوچک در استان اردبیل و در ۲۸ کیلومتری غرب شهر اردبیل است. قرار گرفتن این شهر در منطقه کوهستانی در شمال غربی ایران و هم جواری این منطقه با ارتفاعات سبلان، برای این منطقه اقلیمی سردسیر و کوهستانی، به ارمغان آورده‌ است. این ناحیه کوهستانی جوان، هنوز در حال تکامل است و این مسئله باعث پیدایش و جوشش چشمه‌های آبگرم فراوان می‌شود و به همین علت این محدوده از ایران قطب آب درمانی ایران محسوب می‌شود.

    فرهنگ مردم سرعین

    فرهنگ مردم این شهر متاثر از اردبیل است. ساکنان سرعین، آذری هستند و به زبان ترکی آذربایجانی صحبت می‌کنند. دین اکثریت مردم این شهر اسلام و در سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر نزدیک به ۵۵۰۰ نفر برآورد شده است. مردم این خطه از استان اردبیل از سردمداران ادبیات و موسیقی اصیل ایران هستند و ادبیات شفاهی در این ناحیه سابقه‌ای کهن دارد.

    در زبان ترکی آذربایجانی «سریین» معنی مکان خنک می‌دهد و در زبان عربی به معنی سرچشمه است. در گذشته این منطقه با نام‌های «ساری قیه» و «سرائین» نیز شناخته می‌شد.

     اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.

    چرا به سرعین سفر کنیم؟
    موقعیت جغرافیایی شهر سرعین و شهرهای اطراف آن، جاذبه‌های طبیعی بسیاری در این منطقه از کشور ایجاد کرده‌ است. چشمه‌های آب معدنی و آبگرم در اطراف سرعین از برجسته‌ترین دلایل جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی هستند. از طرفی، وجود روستاهایی سرسبز با مناظر بکر و دیدنی، آبشارهای طبیعی و دره‌ها و کوه‌پایه‌های ییلاقی و خوش آب و هوا، در طول سال بیشترین مسافران را جذب می‌کنند. پیست اسکی آلوارس نیز با فضایی مناسب برای اسکی کردن بر فراز دره تماشایی آلوارس، برای علاقه‌مندان این ورزش زمستانی، از مناسب‌ترین گزینه‌ها در کشور است. اگر در فصل‌های گرم سال به‌دنبال منطقه‌ای خنک با آب و هوای مطبوع هستید، حتما در این فصل به شهر زیبای سرعین سفر کنید.
    روستاهای نزدیک سرعین، علاوه بر جذابیت‌های طبیعی، ظرفیت‌های گردشگری تاریخی بالایی دارند. وجود آتشکده‌های تاریخی، تپه و دهکده باستانی و امامزاده‌های زیارتی، برای علاقه‌مندان تاریخ و تمدن کشور، سفر به این شهر و مناطق اطراف آن را دلپذیرتر می‌کند.

    بهترین زمان سفر به سرعین
    شهر سرعین یکی از توریستی‌ترین نقاط ایران است. این شهر به‌دلیل اقلیم سردسیرش بهترین گزینه برای مسافرت در فصول گرم سال محسوب می‌شود. اواخر خرداد ماه تا اوایل شهریور،‌ بهترین زمان سفر به سرعین هستند. با این وجود، به‌دلیل زیرساخت‌های مناسب جذب گردشگر در این شهر، مسافران در تمام ایام سال به سرعین سفر می‌کنند.
    در طول تابستان این شهر پذیرای بیشترین حجم مسافر است و متنوع‌ترین برنامه‌های شاد و فرهنگی را در این فاصله در سرعین ارائه می‌کنند. این زمان بهترین دوره برای استفاده از استخرها و چشمه‌های آبگرم نیز هست و طبیعت آلوارس و دره‌های اطراف تماشایی می‌شوند.
    از طرف دیگر، در حدود ۶ ماه از سال ذخایر برف پیست آلوارس برای اسکی کردن کافی هستند. به همین دلیل در بیش از نیمی از سال، حجم تردد به این منطقه برای علاقه‌مندان به این ورزش بالا می‌رود. فعال بودن چشمه‌های آب درمانی و آبگرم در همه ایام سال، از دیگر دلایل جذب همیشگی مسافر در این شهر است.
    در فصل زمستان برای جذب بیشتر مسافر در روزهای سرد، در سال‌های اخیر جشنواره زمستانی با عنوان زمستان بیدار سرعین در این شهر برگزار شده است. در این جشنواره برنامه‌هایی با تنوع بالا به گردشگران ارائه می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان به اجرای کنسرت‌های محلی و پاپ، برگزاری بازارچه‌های سنتی، غرفه‌های فرهنگی برای آشنایی با آداب‌و‌رسوم مردم سرعین و برپایی مسابقات ورزشی اشاره کرد. این جشنواره در اسفند ماه برگزار می‌شود و به‌مدت دو هفته ادامه دارد. برای جذب مسافران بیشتر در این فاصله، تورهای مختلف با شرایط ویژه و تخفیف‌های مناسب، ارائه می‌شوند.
    نوروز نیز یکی دیگر از شلوغ‌ترین ایام در سرعین است. با وجود سردی هوا در این فاصله، هم‌چنان گردشگران زیادی در تعطیلات نوروز به سرعین سفر می‌کنند. زیر ساخت‌های مناسب این شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی، سرعین را به مقصدی محبوب در نوروز تبدیل می‌کند.
    با توجه به توضیحات بخش قبل،‌ می‌توان نتیجه گرفت که این شهر برجسته در گردشگری کشور، در تمام سال از مسافران میزبانی می‌کند. تعداد ماه‌های خلوت سرعین به پیک زمستانی این شهر محدود می‌شود. از اوایل آذر ماه تا اوایل اسفند، این شهر کم ترددترین روزهای خود را سپری می‌کند. البته با توجه به برگزاری ورزش‌های زمستانی و پیست اسکی در نزدیکی سرعین، در زمان‌های مناسب در زمستان نیز، گردشگران به سرعین می‌روند.
    راهنمای سفر به سرعین
    برای سفر به شهر سرعین گزینه‌های متفاوتی دارید که بسته به بودجه و علاقه‌مندی‌هایتان می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این قسمت، ما به بررسی انتخاب‌های متفاوت، برای سفر به سرعین می‌پردازیم.
    سفر به سرعین با تور
    انتخاب تور مناسب برای سفر، به شما در برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های گردشگری مقصد کمک می‌کند. علاوه بر آن، هتل‌های مناسب با تورهای معتبر قرارداد دارند و سفر با تور برای شما با صرفه اقتصادی همراه است.
    سفر به سرعین با هواپیما
    شهر سرعین فرودگاه مستقل ندارد و اگر انتخاب شما برای سفر به این شهر مسافرت هوایی است، به‌دلیل فاصله کم این شهر تا اردبیل، می‌توانید از پروازهای اردبیل استفاده کنید. فرودگاه اردبیل در فاصله ۴۷ کیلومتری از سرعین واقع شده است و در حدود ۵۰ دقیقه با سرعین فاصله دارد. در این فرودگاه ترمینال و ماشین‌های مسافربری به مقصد سرعین تردد می‌کنند.

    سفر به سرعین با اتوبوس
    سفر به سرعین با اتوبوس به‌صورت مستقیم از شهرهای مشهد، تهران و اصفهان امکان‌پذیر است. تنها شرکت فعال این پایانه، شرکت سرعین سیر نام دارد و به‌صورت روزانه اتوبوس‌هایی به شهرهای بالا در تردد دارد. برای تردد به سرعین از سایر شهرهای کشور و برعکس، پایانه اتوبوسرانی اردبیل در شمال شرقی اردبیل و ۳۰ کیلومتری سرعین، تنها راه موجود است. پس از رسیدن به این پایانه می‌توانید به‌وسیله اتوبوس یا تاکسی، فاصله تا سرعین را طی کنید.

    این ترمینال به‌صورت روزانه و منظم به شهرهای اصلی شمالی کشور، مشهد، اصفهان، تهران و همین طور شهرهای مرکزی تردد دارد. این پایانه به تمام شهرهای داخلی اردبیل و به‌خصوص سرعین، سرویس‌های مناسب ارائه می‌کند. برای رفتن به سرعین از ترمینال اردبیل، تاکسی‌ها انتخاب مناسب و سریع‌تری هستند. ۱۸ شرکت اتوبوسرانی فعال در این پایانه خدمت‌رسانی می‌کنند.

    آدرس پایانه سرعین: سرعین، ورودی شهر، جنب کلانتری، میدان سیمرغ (مشاهده روی نقشه)

    تلفن پایانه سرعین: ۳۳۸۸۳۲۹۱-۰۴۵

    آدرس پایانه اردبیل: اردبیل، بلوار مقدس اردبیلی، ترمینال اردبیل

    تلفن پایانه اردبیل: ۳۳۸۱۶۸۷۴-۰۴۵

    سفر با خودروی شخصی به سرعین

    از نقاط مختلف ایران سفر با خودروی شخصی به سرعین امکان‌پذیر است. جاده‌های منتهی به شهر سرعین در استان اردبیل به‌دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه، بسیار زیبا هستند. اگر از شهرهای شمالی به سرعین سفر می‌کنید، از مسیر جاده ساحلی می‌توانید به شمال شرقی کشور و این شهر بروید، اما اگر کمی راهتان را دور کنید و به‌سمت بندر آستارا بروید، برای رسیدن به اردبیل و سرعین از گردنه زیبای حیران عبور خواهید کرد. این جاده یکی از زیباترین مسیرهای داخلی ایران و بسیار چشم‌نواز است.

    مسیر تردد به سرعین از شهرهای شرقی و جنوبی و همین طور مرکزی ایران، از تهران یا گرمسار می‌گذرد. برای رفتن به سرعین از مسیرهای غرب و جنوب غربی کشور، ابتدا باید به شهر زنجان بروید و به‌سمت اردبیل ادامه مسیر دهید.

    فاصله تهران تا سرعین در حدود ۶۰۰ کیلومتر است و از شهر اردبیل می‌گذرد. می‌توانید بسته به محل اقامتتان در تهران، از مسیر اتوبان تهران-کرج و کرج-قزوین به تاکستان برسید یا از جاده شهریار و بوئین زهرا به تاکستان بیایید، ادامه مسیر یکسان می‌شود و با گذشتن از شهرهای ابهر، زنجان و ادامه مسیر به‌سمت شمال شرقی ایران، به شهر اردبیل خواهید رسید. البته در مسیر قزوین تا زنجان علاوه بر اتوبان، جاده قدیم نیز هم چنان قابل تردد است. مسیر رسیدن به شهر سرعین از خروجی‌ شرقی شهر اردبیل است. با پیمودن مسیری نیم ساعته از اردبیل، به شهر سرعین خواهید رسید.
    مسیر ریلی

    استان اردبیل هنوز دسترسی به خط ریلی راه‌آهن ندارد. گرچه احداث خطوط ریلی در این استان در برنامه احداث و توسعه قرار گرفته است، اما بهره‌برداری از آن در سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی می‌شود و در ابتدا، این مسیر شهر اردبیل را به زنجان پیوند می‌دهد. توسعه خطوط داخل استانی نیز در اردبیل، برای آینده پیش‌بینی شده است.
    حمل و نقل عمومی در سرعین

    حمل و نقل عمومی در شهر سرعین در سال‌های اخیر پیشرفت‌هایی داشته است، اما با توجه به حجم مسافران سالانه این شهر، پاسخگوی مناسب برای نیاز گردشگران نیست و به همین دلیل تردد با خودروی شخصی به سرعین برای بسیاری از گردشگران، مطلوب‌تر است.


    تاکسی

    در ورودی شهر سرعین، تاکسی‌های شخصی تردد به داخل شهر را میسر می‌کنند. ساماندهی مناسب دولتی در این زمینه وجود ندارد و تاکسی سرویس‌های خصوصی انتخاب مناسب‌تری در سرعین هستند. تعداد این تاکسی سرویس‌های خصوصی مناسب است و چنانچه در هتل ساکن باشید، به‌راحتی می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره بگیرید. تاکسی تلفنی نیز در شهر سرعین فعالیت می‌کند.‌
    اتوبوس‌های درون شهری

    در سال‌های اخیر با توجه به تردد بالا در این شهر توریستی، ناوگان اتوبوسرانی با تعداد اتوبوس‌های محدود برای تردد داخل شهر و مراکز معروف آبگرم اختصاص پیدا کرده‌اند، اما با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری در سرعین، نیاز بیشتری در این زمینه احساس می‌شود.
    جابه‌جایی با خودروی شخصی

    خودروی شخصی بهترین وسیله در شهر سرعین برای تردد به نقاط مختلف است، زیرا سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر نواقص زیادی دارد. بسیاری از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی این منطقه، خارج از شهر هستند و وسیله نقلیه شخصی امکان برنامه‌ریزی مناسب برای بازدید از این دیدنی‌ها و صرفه‌جویی در هزینه تردد را به شما می‌دهد.
    در ایام شلوغ و پیک گردشگری این شهر، در محدوده‌هایی از قسمت‌های اصلی شهر طرح ترافیکی اجرا می‌شود
    .
    در فصل‌های شلوغ گردشگری ترافیک داخل شهری زیاد می‌شود ولی در مواقع معمول سال، تردد در این شهر کوچک، با ماشین، دغدغه‌های رفت و آمد در شهرهای بزرگ را ندارد. به خاطر داشته باشید در ایام شلوغ و پیک گردشگری این شهر، در محدوده‌هایی از قسمت‌های اصلی شهر طرح ترافیکی اجرا می‌شود که در زمان ورود به سرعین، حتما از پلیس راهور زمان و محدوده ترافیکی در شهر را با توجه به زمان سفرتان، استعلام کنید.


    در سرعین کجا اقامت کنیم؟

    برای اقامت در سرعین گزینه‌های زیادی دارید. در این شهر همه مردم تمایل به میزبانی از مسافران دارند. تنوع هتل‌ها زیاد است و خانه‌های بومی بسیاری از ساکنان هم برای پذیرایی از گردشگران با اجاره‌های مناسب، مهیا هستند. نزدیک‌ترین اقامتگاه‌های بومگردی نزدیک به سرعین در شهر اردبیل و اطراف مشکین‌شهر هستند.



     تور سرعین اردبیل آستارا و سردابه هر هفته بصورت منظم در ایام پاییز و بصورت گروهی به هر تعداد مناسب گروهها ، ادارات و شرکتها با خدمات و تخفیفات ویژه توسط آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک اجرا میگردد.

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

     

    نحوه خرید تور سرعین ، اردبیل و آستارا

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تورسرعین ، تور سرعین ، تور اردبیل ، تور آستارا ، تور فندقلو ، تور ویلادره ، تور شیخ صفی ، تور آبگرم سرعین ، تور آبدرمانی ، تور اردبیل سرعین آستارا،تخفیف تور سرعین ، تور سرعین ارزان،تور 3روزه اردبیل ، تور 3 روزه سرعین ، تور چند روزه داخلی ، تور شاد داخلی ، تور سردابه ، تور سرعین ارزان ، تور اردبیل ارزان ، تور آستارا ارزان ، تور جلف ، تور کندوان ، تور ارومیه ، تور دریاچه ارومیه ، تور مراغه ، تور مهاباد ، تور خرید،تور ارزان ، تور از تهران ، تور شاد داخلی ، تور داخلی ارزان ، تخفیف تور ، تخفیف تور ارزان ، تور سرعین شاد ، تور ارزان سرعین ، تور شاد سرعین ، تور طبیعتگردی ارزان ، تور طبیعتگردی شاد ، تور ارزان طبیعتگردی ، تور شاد طبیعتگردی ، توریکروزه ، توردورروزه ، تورسه روزه

     

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور گلابگیری کاشان نیاسر | قمصر {بهار 1403}

    نیاسر کاشان
    تخفیف 15 %
    820,250 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور رفتینگ سامان زاینده رود 1403

    اصفهان
    تخفیف 10 %
    2,385,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور قلعه رودخان | ویژه نوروز و بهار 1403

    قلعه رودخان
    تخفیف 10 %
    936,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه شیراز {بهار 1403}

    شیراز
    تخفیف 10 %
    5,850,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور رامسر | جواهردشت | لاهیجان | سماسوس

    رامسر
    تخفیف 15 %
    2,550,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    دریاچه الیمالات و ساحل محمودآباد

    آمل
    تخفیف 15 %
    892,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور جنگل ابر | تور جنگل ابر 1403

    شاهرود
    تخفیف 10 %
    2,880,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور طبیعتگردی یکروزه تنگه دار نوشهر

    نوشهر
    تخفیف 10 %
    945,000 تومان